Manillamærker/tags

14. og 21. maj vil jeg (Helle) vise hvordan jeg laver manillamærker
og for at i kan få en ide om hvad det drejer sig om, er der her nogen forskellige billeder
af manillamærker jeg har lavet tidligere

jeg medbringer mærker, stempler og stempelsværte m.m. 
så der er de ting i skal bruge for at lave mærkerne

på mærkerne nedenunder er der også brugt lidt andre ting, f.eks. en 
receptkuvert, bånd, papirrester og dekorationstape som man nogen gange kan 
få billigt i netto

det jeg vil vise jer er først og fremmest hvordan man bruger de forskellige
materialer, og så guide jer igennem det først mærke, som jeg nok
planlægger hjemmefra

derefter får i selv lov til at lege - mens jeg hjælper 

onsdag d. 7. maj vil jeg nok lave forberedelser til
det, så hvis i har ønsker er i meget velkomne til 
at komme med dem der


her er brugt deko-tape, bogsider, papirrester og hvid maling
(udover stempler og stempelfarve)


bånd og dekorationssten


glimmerlim


papirrester og glimmerlim


recept-pose, sort tusch og hvid maling

medbring evt. selv søde knapper, papirer, stofrester, blomster eller andet pynt


mærkerne er rigtig gode til at sætte på gaver eller blomster, som bogmærker eller sæt en magnet på
og hæng dem på køleskabet
kun fantasien sætter grænser

jeg glæder mig til at se hvad vi får ud af det
:-)


KLIK HER - hvis i vil se flere af mine manillamærker

Kommentarer

Populære opslag